Strö lite socker på mig som bara du kan

07.29 - Och jag är pigg och vaken?! Fattar inte..
Speciellt inte när jag pratade med älskling till typ ett.. Jaja! första lektionen är träslöjd i... typ 2h?
Blir fint! Ska fixa min och Fridas vacka låda (som vi har hållt på med i typ två terminer?)
Sen är det lunch, sen typ engelska.. sen nån jävla lektion sen mentor och vänta, det rinGER!..
Neh, de va aram.. "alla niii som haaar legat med ett skåååp kommigen" fan, jag är SÅåå jävla pigg. SKa ta cola! brb PUSSS




första bilden är på babe och typ halva vår låna. SÅÅÅ JÄVLA SNYGG DEN E!.. sen andra bilden är hm. markus tony jimi philip & anton. and they loooveeee us. JAJAJAJ kisssssessss /monaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0