Erika Evelina Brice

Vet inte var jag ska börja? Måste bara säga, tack.
Tack för att du alltid finns där, och alltid stöttar mig. Vi har varit med om bra och dåliga dagar tillsammans, men det har alltid löst sig. För något litet bråk kan inte förstöra vår vänskap. Nio år Erika, tänk dig. Nio år har vi stått ut med varandra och skapat sjukt många minnen. Jag minns allt så väl. Även om jag inte kramar dig varje dag och säger att du är det bästa som hänt mig, och att jag aldrig kommer släppa taget om dig. Så hoppas jag du vet om att det är så. Jag va så rädd att nästa år, när vi börjar olika skolor och jag kanske flyttar. Så försvinner vår vänskap. Men då insåg jag att vi har bara gått på samma skola i tre år. Och vi har vara vänner i nio. Så även fast vi går på olika skolor, och bor längre ifrån varandra än innan. Så ska det inte komma emellan vår vänskap. För jag vill aldrig, aldrig förlora dig. Du är min första bästa vän. Och jag vill att det  ska vara så hela livet. Vill kunna sitta och kolla egenom bilder när jag är 80 och säga "åh där har vi ju Erika, tänk att vi har vara vänner i alla dessa år". Exakt så vill jag ha det! Tvivla aldrig på när jag säger att jag älskar dig. Eller att jag säger att ja finns här alltid. För det gör jag! Morgon, dag eller natt. Ring mig om det är något. Eller kom hit! Syster

Kommentarer
Postat av: erika

Du vet vad jag tycker, du vet mina ord, du vet allt om vad jag tycker om dig. Du är fantastisk, du är som ingen annan, du är en egen mona. En speciell och min bästa vän! nio hela år gumman, det är sjukt du står ut med mig och jag dig i alla väder i alla misstag vi gör, dag ut och dag in. Jag minns alla våra söta små minnen från första gången vi sågs till sist vi sågs, i fredes. Alla skratt vi delar går in till glädje tårar du är min bästa vän och kommer alltid vara det även om du flyttar eller om vi börjar på andra skolor! vi vet var vi har varandra och som sakt vi behöver inte ge varandra en kram eller säga att vi älskar varandra för att förstå att vi verkligen är dunder för varandra och inte heller vi ses på en vecka elr mer för att förstå det! utan när vi väl träffas så berättar vi för varandra vad vi gjort under tiden vi inte pratat eller träffats! vi har lika kul för det! jag älskar dig min eviga vän!

År Månader Veckor Dagar Timmar Minuter & Sekunder

står du vid min sida! (L)

2009-10-18 @ 18:23:13
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0