Forget about people from your past

Va påväg att skriva imorse, men skyndade ut mig till bussen och tog den 3 minuter över 8 ist. Va så rädd så jag vågade inte gå ner för trappan utan att ha pappa i telefonen :(
Stack af till Emmely, sen kom Oskar och hämtade sitt kort, sen stack jag och Emmely till skolan. Sista lektionen hade vi skoltidning så jag Frida Elias Hampus och Linus satt och diskuterade det. Eller ja, vi diskuterade världskrigen ist.. Sjukt chill af, och läraren va asgrym!
Tog sen Torp bussen till torp, heh. Så hämtade mamma mig där så åkte vi till Lund. Först Nova. Handlade smink och kaffe :) Sen åkte vi till psykologen, och sen till Nova igen. Blev byxor, tröja & leggins :)
Nu ska jag sluta skriva hihi. Är trött och jag är glad! Kommer dö imorgon :( Pussss. M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0