Maybe I'm not the kind of girl you were looking for

Har somsagt varit med älskling hela helgen, och det har varit riktigt kul hihi :) Även fast vi inte direkt gjort så mycket. Fredes va de ju cupen, sen hem och sova. Och igår va det dricka lite och Oskar & Dylan ett tag. Sen somnade jag inte förrens 4..

Imorse hämtade mamma mig vid elva, sen åkte vi hem. Sen vid ett körde vi till Väla och gick där, köpte en sjukt fin klocka, lackleggins, p-piller (som jag ska komma ihåg att ta nu varje dag..), sminkborttagningsservetter, ansiktsmask & vitamin difence :) Kom hem vid sex. Och har suttit här sen dess.
Ska nu vika alla kläder som ligger i sängen, sen lägga mig och sova. Skriver imorgon, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0