I don't want to lose you

Fredes var jag och kolla när lite folk tog studenten. Sen åkte jag och mamma till Viktors studentfest och åt där och så. Sen åkte vi vidare till Gabis brors "studentfest". Så va vi där ett tag, åt och snackade. Sen körde mamma mig till Jonna. Sen drog vi ner till kågeröd ett tag, sen sov jag hos henne.
I lördes vaknade vi vid nio, åkte till Väla med hennes mamma. Sen gick vi till IKEA och provade sängar och sånt :) skitkul faktiskt!
Sen i söndes hämtade mamma mig vid tolv, så åkte vi hem och jag fixade mig och bytte kläder. Sen kom Erika hit, sen åkte vi till stugan och firade Jan. Sen gick jag och erika ner och fotade och solade lite.
Idag vaknade jag kvart i åtta, drog på mig några kläder sen ut till bussen som gick prick. Gick med Louise ner till skolan och sen så va det matte tills klockan halv två. Käkade pankakkor och gick ner till netto på luchen. Tog bussen kvart över två med Louise och Frida. Och just nu ligger Frida och sover. Vi ska snart ge Jan sina persenter! hihi pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0