kvart över nio på morgonen, lägga sig kanske?

Ja, här sitter vi vid datan ännu. Håller på att gå igenom mina gamla saker, hitta någon "klara färdiga" bok från skolsköterskan man fick när vi hade sexualkunskap, haha Madde läser hökt för mig. Göttit värre ;)
Hittat lite annat gammal skit, böcker, papper, blablabla. Skitnice, konstigt nog är jag inte trött alls.. Bara törstig som fan!
Stugan om typ 7 timmar, haha tagga! Jesper kommer till mig ikväll tror jag, wiwiwiwi.
Haha! Nu ska hon förklara om onani :o måste lyssna! PUSSSSS

/ the one and only
   mona mellblom


(madde in action i bakrunden?)

Kommentarer
Postat av: Jockeeeeeee

Hej hopp, Heja Böjs

2009-07-31 @ 12:08:47
Postat av: Jockeeeeeee

ey

2009-07-31 @ 12:09:57
Postat av: Anonym

Undra vad hon gör där bak

2009-07-31 @ 12:29:20
Postat av: mödödd

undra vad hon gör därback

2009-07-31 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0