En glad mona

Torsdes var det ju hbgfestivalen med Madde, inte så mycket folk. Men ändå ganska roligt där :) Igår åkte jag till Erika, vi stack sen till mig, fixa oss och sånt. Sen vidare till hbg, började dricka lite smått, fick gömma sig för vakter :(
Kollade Joddla med siv! Hade så jävla roligt :) Tog halv tolv tåget hem, bilder på hur smockfullt det var kommer lite senare, vi va nära på att inte ens få åka med.. Iallfall, kom hem halv ett.
Typ kvart i ett/ett körde vi Erika hem, sen körde mamma mig till Röstånga, så sov jag där. Vaknade vid halv ett, sen kom mamma vid tre.
Ska snart börja fixa mig, sen drar jag till hbg med Madde! svenska Akademin ikväll :D

/ the one and only
mona mellblom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0