det gör inte ont så länge du är med mig

du är bäst. du är verkligen den bästa människan jag har mött
har aldrig älskat en vän såhär mycket, eller brytt mig om en vän såhär mycket
men som jag sa till dig igår, att du är den ända personen jag kan säga
"jag kommer till dig nu." eller typ, "ska vi ut och gå en runda?"
det är så skönt att gå och prata med dig, för vi kan säga allt. utan att skämmas
varför skämmas? jag har kännt dig i stort sätt hela mitt liv
och våra minnen är dom bästa som finns

I will always stand by your side
Never doubt. I love you forever


Kommentarer
Postat av: erika

jag älskar dig och det vet du

2009-07-01 @ 21:16:20
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0